niedziela, 17 listopada 2013

Wymiankowo...

Na moim ulubionym forum craftladies została odtajniona ostatnia wymianka.. Jej tytuł brzmiał "Ciepło", a wylosowana została mi Lil, którą miałam również w poprzedniej wymiance :) Przeanalizowałam ponownie jej upodobania i stanęło na kolorze fioletowym (głeboki, fajny kolor znalazłam) i naszyjniku oraz bransoletce z młynka dziewiarskiego. Dlaczego kojarzy mi się z hasłem "ciepło"? Bo swoje młynkowe naszyjniki-zamotki wyciągam właśnie jesienią/zimą :)



Włóczka to Alize Aura - mocno skręcona, z pięknym połyskiem, w cudnych kolorach (planuję dla siebie w zieleni cudnie świeżej :) )

A mnie wylosowała sobie Gagu i dostałam od niej komplecik z ubranych świeczników i kubeczka :)
Żal mi kubeczka ruszać, bo pobrudzę, a tak fajnie sobie wygląda stojąc w tym swoim wdzianku z guziczkami :)




Wracam do testów i kartkówek - uzbierało mi się tego troszkę, trzeba nadgonić, bo po niedzieli następne prace do sprawdzania dojdą... A tak w ogóle to wspominałam, że zmieniłam pracę? Przy podejmowaniu decyzji bardzo dokładnie przeanalizowałam plusy i minusy. Teraz się oswajam z nowym miejscem, z zastaną sytuacją, próbuję wprowadzić swoje zwyczaje i sposób pracy... A pracy czeka mnie sporo... Trzymajcie kciuki :)

PS. Nie znaczy to jednak, że nie znajdę czasu na odrobinę swoich relaksacyjnych dłubaninek :D

1 komentarz:

  1. Że tak powiem, foilet ten znacznie ładniej wygląda "na żywo". Wiem, bo też mi się coś z niego kręci. :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.